31 July 2009

sPoiL Lerrrr

aku dah book kot kat tomyam klasik kul830 kitorang sampai..
ale-ale...

bunyik tepon...

die: mlm nie kita main bowling nak?kita cuba kat tempat baru..
aku: dah book dah?
die: dah..kak sue dah book 4 len..
aku: sape lagi yang main?
die: kak sue, abg, syg, kak ijan...
aku: 4 org jer? 4 len?
die: hehe..
nak main ke tidak?
aku: nak..ok, malam nie k kul8 abg datang rumah syg..
die: ok..

alamak...cane nie?? ajak main bowlink pulak..
tomyam klasik pon pukul 830 jugak..
kang ckp tak nak main kang, tak real laar,,hee~~

meroyan aku carik no fon tomyam klasik taw...

aku: hello, tomyam klasik ke?
tomyam: ye..
aku: sy emyza, tadi ada order meja 305, mintaq pospon kul10 boley?
tomyam: ok..

macam tue jer?? ceh, aku punye lar risau die marah ke apa kn..dush,,,dush..

dah tak marah ke apa kn,,aku memang semangat k nak main bowlink, giler dah lama tak main,,
masa dalam kereta, siap suruh berhenti kt kedai aku nak beli roti dengan air milo..
takut pengsan nanti main bowlink..

eh,,,nie da cite lain,,ok2 cite pasal tempat bowlink kt mitc lak,,hehe
bowlink terbesar taw kat malaysia..
lagi sekali terbesar taw,,
ada 52 len..penang pon 51 len jer..

memang ramai yang teramat..aku pon tak jadik nak main..
sume gaya teror-teror,, naik segan aku nak main..
hilang dah semangat aku..

daa~~



1 comment:

  1. waahh...dah lama tak main bowling.. jom2..sape nak main, meh lawan "raja longkang" :D

    ReplyDelete