12 July 2009

KeSaBaRan Ku DiUji

tajuk tak b0leh blah..hehe
penat pikir entry nyer tajuk taw..
wal hal nak cte je,semalam kete aku sangkut kt pasir..
bkn kete,tayar..

aku hbs klas klu2 semalam..pastue sambung balik kul 4..
so,kiranya nak balik awal lar, boleh rehat lama sikit..

aku pon g lar kt kete..nk balik lar ney..
disebabkan parking kt situ tgh renovet, ade lar pasir yang tinggi2 kt jln nk ke tar tue..
aku lak pg td parking belah dalam au..
disebabkan aku parking belah dalam, maka ada satu jalan je yang memboleh kan aku klua, kt tempt pasir tinggi tue lar,,

msuk pg tue kt tmpt lain pasir tak tinggi sangat, tp jalan tue da kene blok..
aku pon bawak lar cik kancil aku ke jalan itu..

tanpa berpikir panjang nya,,aku lalu je lar..
nak blk awl ney,,lapar punya pasal,letih lak tue,klas stret dari kul8 sampai kul 2..
da tayar aku sangkut lak kat pasir tue..
da cane??

nk ke belakang tak boleh, nk kedepan pon tak boleh..
time tue lak time org br nk g klas kul 2..
blushing jugak lar..tp senyum jer..hee~~

pastue mbr aku yang naik kete skali dengan aku g mintaq tolong kat abg guard..(nk mintaq tlg, harus panggil abg..~lalala~)
aku?? just tunggu kat kete sambil mencuba..kot kot boleh kua ke kn..tapi tak boleh pon..
aku keluar je kete, tayar kete aku da separuh tertanam..
waa~~ da kes berat nie..pasir pon dah nak smpai msuk kete..

aku pon keluar, sampai lar ada abg technichan kot dengan 2org student laki tolong..
kira 3 org lar semua..
seorang kawal handle.. 2 orang tolak.. aku bagi semangat je dalam hati..huhu

jadi ok lar,,taya cik kancil pon da pnuh dengan pasir..
dan kete aku pon da berjaya keluar dari pasir2 tersebut..

aku amat berjasa pada abg2 semua..abg ke student tue..ntah lar..x sempat nak interview..

aku hanya mampu memberi senyuman yang paling manis dan mengucapkan terima kasih..hehe
aku blushing gak time tue..

itu je lar,aku dah lar lapar time tue, penat lagi,,
sangat2 teruji..

urm,,pagi tadi aku da parking tmpat lain, tak nak da parking kat situ..
kang nak cepat jd lambat lak..

iklan: aku tak de nk tangkap gambar, segan lak..orang sibuk2 tolak kete kite,kite sibuk2 tangkap gambar lak..hee~~

daa~~

3 comments:

  1. ko belanja ler makan abang2 tu

    mana tau kot2... ehem2

    ReplyDelete
  2. monkey d luffy: hmm...tgk kt moto die ad polistrin..tak jd r nk blanjer.. alasan...

    ReplyDelete
  3. "aku amat berjasa pada abg2 semua..."

    sape yg bjase pd sape ni? allemakk~ ;p

    ReplyDelete