24 July 2009

MaLaM KeJaDiaN

malam kejadian...

aku baru balik jumpe junior kat kolej redang kt dalam kampus lar kan...
pinjam buku nk wat asgment sikit,,sok kena hantar.

sampai je rumah,

sal (housemate aku) dapat message dari kawan dia, then bagitahu kitorang.

sal : esok uitm tutup seminggu sampai 2hb lapan sebab ada yang kena h1n1.
aku: ye ke?? (muka tak caya).
sal: ada ramai demam hari ni, dekat 200 org budak redang.
aku: redang?? alamak, kita baru g redang td.
sal: akak lagi lar,siap naik atas lg.kitorang duk dalam kereta jer.
aku: tue lar, siap masuk bilik lg tadi,lor,takut nye,,klu taw awl2 boleh naik tutup hidung,nie g bilik dia dgn hati gumbira jerk..
aku: patut lar maya kata kt klinik tadi ramai sgt student sampai keluar2, tak muat dlm klinik tue..
sal: esok kelas tak ada start kul10 pastue kena kosong kan kampus before kul1.

then, aku pon kol lar semua orang yang tersayang nk bgth esok aku nak blk sebab uitm tutup.
mula-mula kol mama ckp nk balik esok kes adik aku pon nga otw dari perak nak blk melaka time tue,
pastue baru kol die,

aku: takut lar, kt sini dah ada h1n1, tadi baru g kolej redang, diorang cakap budak redang yang kena.
die: doa-doa lar tak ada apa-apa k..
aku: sok uitm tutup sebab h1n1, nak balik lar.
die: ye ke tutup? tipu kan?
aku: ye lar, betol..(owh,die sgt tidak percaya ok, aku pon apa lg truskan menipu)
die: tibe-tibe je nak cuti.
aku: a'ah tipu je. nk balik lar boleh tak?
die: balik je lar, bile nak blk?
aku: esok ke lusa ke tgk tiket lar..tp jumaat and sabtu ada modul,hehe
die: eley,,

gitu je lar, dah aku cakap tak caya kan? aku pon apa lg teruskan menipu dgn niat nak wat surprise, tibe2 je ada kat dpn rumah die gitu,hehe

jam pon masa tue dah kul11 lebih, nk g beli tiket pon dah tutup.so,esok pg kul8 nak g bus stand bli tiket balik melaka, takut habis lar kn, nanti tak dapat lar buat surprise kat encik.die..hee~~

malam tue aku stret tido, idok ler aku buat keje tue,,hee~~ dah taw esok tak de kelas kan..

daa~~



No comments:

Post a Comment