29 July 2009

naK BeLi Apa eRk??

memang da lama da plan nak buat surprise untuk besday die..
mula-mula nak plan balik weekend and celebrate besday kat KFC jer..

tp dapat lak coti seminggu...suke nyeeeee nyahhh....
tapi sampai sekarang aku masih tak taw nak beli hadiah apa..
susah kan lelaki nie..kalau perempuan susah jugak,,hee~~

nak beli baju mu?? da banyak kot baju mu die..
kasut?? kang ada yang kena book almari kasut sekali..
neck tie?? alah,,die bukan pakai pon..
wallet?? baru lagi kot wallet die..
jam?? baru beli jam jugak, sama dengan aku tahun lepas.
sunglass?? die pakai spec kot,,kang ada jugak aku yang kat sebelah nie die tak nampak..
so?? wahhh aku nak beli apa ney??

aku siap sms kawan-kawan lagi mintaq pendapat taw..kelaaasss gitu,,pune lar tak taw nak bagi apa,

sedang berjalan2 tiba-tiba aku nampak benda nie macam menarik..
tapi bagi korang tak de lar menarik kot.
aku pon dah tak taw nak beli apa kan..aku pon beli je lar..
bantal tangan nie..



name card holder tue pon aku bg jugak,,
die pena jugak membebel kad dah banyak,so aku beli kan jugak lar 2 hadiah,,
mula-mula ingat nak bg name card holder tue jer, tp tgk macam tak bes lor plak..

aku tgk tangan tue macam best lar,,
aku pon terasa nak beli jugak lar, boleh tak??...kat kedai tue boley plak ada dua kale jer, kuning dengan merah..
kalau ada kale turqoise ke biru ke pink ke boley gak aku beli satu untuk aku..
alamak,,,pink?? waa~~ bile masa aku terminat kale pink nie???
ter kau..hahaha

daa~~


No comments:

Post a Comment