28 October 2011

MajLis PerKahWiNaN MurHaiNi & Zuhdi

ahad yang lepas which is on 22 October 2011, aku dengan mengadanya ajak Ahmad Farrid pergi wedding Murhaini untuk sebelah lelaki di Masjid Tanah...kejam kan perempuan ini =P

ye lah plan nak pergi a week before dengan my bff tapi aku ada keje lak, kena pergi belah lelaki ni, nasib baik kat melaka jer..hehe

Antara gambar-gambar kami...
murhaini nie kawan aku masa sekolah rendah, rumah kitorang pon dekat, dekat sangat lah, keluar pintu rumah aku, terus nampak rumah dia, hehe kalau ikutkan dulu nak buat telefon cawan tue, hehe tak payah kol kol kan...hehe

aku tetap lagi tinggi daripada dia since sekolah rendah lagi...
ngeh ngeh dengan nada berlagak =P

payah betul dapat boifren suka tangkap gambar nie, asyik nak snap jer...tapi nasib baik kitorang suka tangkap gambar, tengok lah gambar, dua dua orang buat iklan gigi...hehe

gossip!! mesti!! sebab almost 12 years kitorang tak jumpa...ni baru nak jumpa..gembira betul dapat jumpa..dulu kecik-kecik pergi sekolah sama-sama..aku, kakngah dengan murhani ni lah..

Kepada Murhaini & Zuhdi, Selamat Pengantin Baru dan Semoga awak berdua berkekalan sehingga ke akhir hayat..Aminn...

No comments:

Post a Comment