19 November 2010

Masa Untuk Mengemas

mengemas...of course! esok pagi jam 7pg aku akan bertolak melaka..
maka hari ini adalah hari-hari meniti mengakhirkan zaman-zaman di dungun nie..
5 tahun kat sini...daripada pekan dungun tue ada KFC dan pasaraya family U je, terus meningkat sampai dah ada wayang, mall dan McD dah pon....banyak lah dah ada, tak perlu ke kuantan lagi..walaupon aku beberapa kerat je nak berjalan ke sana..sana means kuantan lah.. =P

ye lah zaman kan dah berubah,..

barang-barang yang aku dah siap packing, tinggal baju je belum masukkan dalam beg dengan amik kepala gas kt dapur, takut lupa je kang ni,,,

dalam kemas-kemas biasalah aku terjumpa tiket bus nie...


banyak tak? aku rasa ada lagi nie, ye lah masa degree nie aku memang rajin balik kampung, pantang ada cuti lama sikit, terus pergi beli tiket....

ini pulak keychain yang aku dapat sibde aku degree nie...tak banyak pon tp cukup lah,,nie baru keychain, ada lagi barang-barang macam sebinier orang kawen, malas lah nk show off.dh masukkan dalam kotak tue...

lagiii....hurmm...hhaaa nie...simpanan aku..


aku dah kira semalam, dah mencecah seratus tapi belum tukar lagi, ingat nak tukar, tapi nanti-nanti sampai dah petang nie, tak pergi2..haha tengok lah mlm kang g tukar =)





No comments:

Post a Comment