23 November 2010

HaRi-HaRi TerAkHiR BeRSaMa HouSeMate



ye..kami menghabiskan masa bersama-sama di Pizza Hut, malam dimana semua harus berjaya menyiapkan kubiku tersebut....

meh lagi sekali saya kenalkan ex-housemate saya...ex-housemate? ye lah, sekarang kan dah tak duduk sama-sama...hehe

dari kiri: sal, ila, gihah, yuyu, maya dan saya yang ala-ala comel tue...awww~ malu lah nak taip word comel nie...=P

malam 12hb11 nie, kami menghabiskan masa bersama dan saya juga berkorban sedikit masa untuk bersama-sama ex-housemate saya..masa nie lah masa yang paling sibuk untuk saya menyiapkan final report saya....tapi takpe, untuk korang,,boleh lah.lepas nie, ntah bila lah kita dapat jumpa kan... =( sedih pulak....

lepas dah makan kenyang-kenyang, kami pon laju-laju pergi shooting kat atas jalan, tengah-tengah bandar dungun...hihi nie kalau siang confirm kena langgar nie, hehe sebab malam lah kami berani...


tangkap gambar ala- ala nak masuk majalah, siap nak buat cover lagi...hehe
waktu nie tak ada lah takut sangat nak bergambar sebab kat belakang tue still ramai orang lagi..ada pesta apa ntah, monsun ke apa ntah...tp nak di pendekkan cerita, tak de ramai sangat, tak de lah kosong sangat kat bandar masa tue...


ini lah die pasaraya pok eng tin, kedai yang selalu kitorang datang untuk membeli barang, murah pon murah,,kalau tak ke mydin kesini lah kami...mesti rindu pok eng tin nanti... =)

sekali lagi kami menghabiskan masa di karaoke, semua tangan dah bergetar2 nak pegang mic nie..hahaha aku tak de lah bergetar sangat tp bila dah nyanyi lagu alyah, naik syeh jugak aku...hahaha


dah puas berkaraoke, kitorang zoooommmmm ke i-dungun...ye lah nak g i-city jauh sangat, i-dungun pon jugak...cuma lampu tak de lah banyak sebanyak i-city nun...



ok, itu sahaja cerita dari kami serumah, jalan-jalan bersama mereka memang seronok, lagi-lagi kalau makan memang lah syiioookkkk....hehe lagi-lagi ada orang belanja, bertambah-tambah syiokk....hehe


bersempit-sempitan kami di dalam myV hitam kepunyaan ila...tapi sempit-sempit nie lah yang jadi kenangan... =)




1 comment:

  1. mesti mieza akan merindui dorang kan.. byk kenangan dgn kawan2..

    ReplyDelete