18 October 2010

sTuDy Week

study week baru je nak start...minggu nie dalam sejarah taw, tak pernah-pernah aku tak balik melaka study week taw...sem nie aku tak balik sebab banyak keje yang belum setel taw..nie baru je setel satu keje SM, next esemen submit rabu nie...huh! (-_-!)

aku nak balik melaka maju 2010, dapat balik kejap jadik lar...aku kan ic 04, mahu balik ok....
selasa malam aku balik, kamis malam balik dungun balik..kang duduk lama-lama kat rumah, tak buat keje pulak, asik berdating jer...upssss....

tak pe2 emieza, sabar-sabar...nanti dah habis belajar, nak buat apa pon buat lah...tido lah selama-lama yang mungkin...makan lah secukup-cukup nya....hambiikkk...hahaha

banyak benda nak share dengan korang taw...pasal bbq, dinner mapra tapi tue lah esemen tak habis-habis lagi walaupon final nak dekat....hurm~

korang doakan aku k supaya aku dapat tempuh segala cabaran nie dengan penuh kesabaran...amiinnnn~~




No comments:

Post a Comment