20 October 2010

DiA BerSaMa TeMan BarU

dapat mms dari farrid...bergambar bersama perempuan lain..wow sangat berani ok mms gmbr gelpren baru....
lantas jari jemariku manaip sms "fuiyooo~~ dah ada gelpren baru"


see,,tangkap gambar dengan irma...
tengok dalam gambar pon irma dah cantik, apa lagi depan-depan...pengsan aku...
oh, tak ada unsur-unsur cemburu ke apa..aku bukan lah seorang yang cemburu buta..
tapi aku suka mengusik farrid... =)

tapi aku nak juga tangkap gambar dengan irma~ =P
cik irma, sudikah cik mengambil gambar bersama saya...ceeehhh~~




4 comments:

  1. irma mmg comel.. mieza snap gmbr ngan nabil je la.. kasik farid jeles (jeles kah??)

    ReplyDelete
  2. irma cantik. sama padan dgn ahmad farrid. ops... hahaha.. :)

    ReplyDelete
  3. lya..en.farrid mieza punya...

    kak mekchu...haha haruuss..nanti nak cari nabil, nak tangkap gmbr sama2 lah =)

    een...eleh, org kata bagai pinang di belah dua...auwww~

    ReplyDelete