04 October 2010

berbuka puasa bersama atok


Entry ini adalah sambungan daripada entry ini....uuhhhh~ masa nie aku sorang je puasa, ada pulak orang nak belanja buka puasa, memang syurga laaaahhh!!!

memang terbaikkk!!

tue, kakak yang bertudung biru tue yang belanja makan...


orang belanja makan, kita tak payah lah demand2, terima je seadanya ok =)
aku makan macam biasa, 2ketul ayam...alar, macam snack plate jugak =)


ceezy wedges nie, kitorang beli empat kot, masing-masing berebut nak makan, tak kasik habiskan,,hahaha sungguh kebulur kawan-kawan aku, nasib baik aku puasa, kalau tak mesti aku join sekali =P join gaduh2 nak makan cheezy wedges pas2 tak cukup, g beli lagi dua...hahaha

kenangan lah....nadia, thx k belanja kitorang, kenyang sangat malam tue, mana tak nye, orang belanja =P lepas sembahyang kat masjid biru tepi pantai nun, kitorang lepak pantai sebelum membuat keputusan untuk ke karaoke =)


bye~~~





4 comments:

  1. besaaaarrr pahala kakak tudung biru tu.. sbb blanje orang puasa berbuka.. :)

    ReplyDelete
  2. tue lah...mintaq2 die nak belanja lagi =P

    ReplyDelete
  3. chessy wedge tuh menggeliorkan ah. nasib baik zie x gemar sgt mkn benda alah tuh :p

    ReplyDelete