13 August 2010

sambut birthday tersayang di.......


buat pengetahuan kamu semua, birthday farrid 9hb8 hari tue kan...
maka nya aku selaku girlfren yang menyayangi seorang boyfriend nye, balik ke melaka untuk sambut birthday him...korang kalau geli muntah je ok...tapi aku rasa aku belum buat ayat sampai orang nak termuntah =P

pada mulanya in plan aku nak sambut di mcD, memandangkan hari tersebut farrid ajak aku makan GCB, tapi awal benau pulak dia ajak makan, sebab lepas makan tue nak g jom heboh lar segala mak nenek kan, kang cair pulak kek aku dalam kereta..

so, aku decide sendiri dalam hati, sambut malam lah lepas farrid habis lawan bowling, sementara farrid g lawan bowling, aku pinjam kereta berdesup g beli kek, simpan baik-baik dalam kereta...
lepas main bowling, tengok jam dah pukul11, alamak dah lewat sangat nie kan, so terus ajak minum air buah jer..sebab takut lewat sangat balik rumah nanti kan..

nak dijadikan cerita, laju-laju lah bawak kereta, nampak pulak kereta persona,

"eh, abg macam kenal jer?"
"a'ah lar"

rupanya family farrid pon ada lepak kat situ minum air buah, =)
hoho time nie, darah aku terus naik ke pipi, merah! ibarat memakai blusher kekdah nya...


maka nya, kami sambu birthday farrid sekeluarga,,,ceehhh, sekeluarga tueee =)
lagipon ada lah alasan if mama tanya kenapa balik lambat..

"sambut birthday farrid"

=) tak menipu kan...kalau aku keluar dengan farrid mama tak risau sangat, tapi kalau dengan member-member if balik lambat mama risau, sebab nanti balik aku keseorangan kan...manja!


ok, betul-betulkan sikit kek, nak tangkap gambar =)

yang sebelah tue abg kepada farrid = along...
aku pon panggil along sebab tak tahu nak panggil apa =P


tak letak semua lilin aku rasa, aku pon tak ingat, sebab cuba ko bayangkan kalau 27 tahun, berapa lah lilin nya?? aku nie dah lama tinggalkan matematik, dah lemau...korang kira lar ok kalau 10 tahun mewakili 1 lilin besar?


aku beli kek blueberry, sedap jugak, kek coklat plus blueberry =) beli kecik jer, kalau besar tak cukup, tapi kalau tahu family farrid ada, aku beli besar =) nasib baik tak beli 2 potong je, just for me and him, kalau tidak nanya dituduh kedekut =P




5 comments:

  1. happy befda farid!semoga pnjgn umur dan pnjng jodoh b'sme kwn sy emy :)

    ReplyDelete
  2. lawa ah kek tuh yang. blueberry ea...yummyyyy!!! my favy :)

    ReplyDelete
  3. zie..ko suka ea? t suh kite suh dillah beli kn tuk zie.hehe

    ReplyDelete
  4. 2 batang je lilin?? jelessss...
    happy belated bday to mr.farid

    ReplyDelete
  5. ckup lar kak..baru 2 tahun...hee~

    ReplyDelete