02 August 2010

adik aku masuk hospital

pukul 11 mlm semalam aku dapat kol dari mama..
kalau dah kul11 tibe2 kol aku mesti ada somrthing wrong punye..
ye lar,mama aku jenis tido awal k..bese lar org tua..nie kul 11 tak tido lagi...bila angkat kol, aku dah agak dah...

alip masuk hospital sebab sakit perut, dah 2 hari cirit birit, pastue mkn nasi or bubur, muntah balik..doktor suspek apendix...
sama-sama lar kita berdoa hope tak ada pape yang belaku pada alip...aminnn.

rabu nie aku nak blk melaka, tapi tiket tak beli lagi, jap lagi lar beli, mintaq2 ada...
semalam aku mimpi sabtu nie ada keje pasal fyp, tak boleh blk lagi (T_T) fuh! nasib baik mimpi...bertekad mahu pulang juga....

ok lah...bye~ aku mahu mandi sekejap lagi ada kelas ganti untuk raya nanti,,,waaaahhhh~~ dah macam sekolah ada ganti2 sekolah untuk raya...hehe

bye~



No comments:

Post a Comment