14 July 2010

PenGGeMaR KaRipAp



ok,,,hari nie kita bercerita pasal karipap...
saya memang seorang yang penggemar karipap...
kasik sebakul karipap pon saya boleh hadap sambil layan movie...
tapi karipap keledek 0r kentang je ok..,
sardin boleh jugak tapi kureng,,tapi kalau tak de belasah je, janji karipapppp...
tapi kalau karipap yang banyak tepung, aku akan makan inti jer =P
kulit-kulit buang tepi...haha

apa pesen anak dara makan lar macam nie, nie kalau g rumah mentua nie mkn gaya tue...
confirm ko kena pandang dengan pandangan maut! tak senonoh mkn...haha
karipap ikan pon aku non makan jugak...lagi tak bleh terima...sebabnye..
inti sket sgt...dah buang kulit kat tepi pon mesti rasa tepung lagi...

aloh aloh...ngade2 nye minah nie...karipap kan memang dibuat dari tepung, huhu
aku kat dungun nie suka makan karipap kat kedai kuih...kat tepi pantai tue...
0rg dungun mesti taw..
kedai tue tak de nama lar,,so, kitorang buat nama sendiri...
as kedai kuih...hehe

kalau lambat karipap mesti habis...sebab aku pernah dtg kul430, karipap dah habis...
frust aku taw... =(



No comments:

Post a Comment