25 July 2010

Hold dulu lah...

buat masa sekarang nie, aku asik nak membeli jer...adoiii...
banyak betul benda yang nak beli...
antara nya...beg nie...



cantik lar, aku cari jgk kt trengganu nie, tapi non ado kale putih, tinggal kale yang tak cntik jer..tension aku...and harga kt KT RM65, mahal ke murah??
ada lagi tmpt kt paka, classmate aku ada mention, tapi aku tak pergi2...so, hold dulu lah...
concentrate pada fyp dulu =)

yang kedua..


yang poket nie, cantik jugak...aku google jgk pic nie,,aku ingat nk beli online jer...
tapi tengok dulu lah, sebab nya duit aku sekarang dah keluar mcm air jer...mengalir tak putus2...
ada jugak cardigen yang panjg kt dpn,, cantik jgk...tapi aku berkenan lagi yang nie...
tapi hold dulu lah...semua benda nak beli serentak..tercekik aku nooo...

so, hold dulu lah..lagi pon aku nie bukan keje pon...tapi shopping nye gaya org bekerja...haha




No comments:

Post a Comment