22 July 2010

Pendrive baru


hoho semua benda baru nak publish kan?
lantak lar..blog aku..nanti aku boleh ingt bile aku beli pendrive nie..
cerita pasal pendrive, dah final sem br nk beli kan?

nie bukan aku sajer2 tak nak beli tapi asal beli jer, ada jer masalah nye..
termasuk masuk nie dah pendrive 4G ketiga aku ada taw..mencikk...

first..aimation yang kale hitam + merah tue...
tertinggal kat dalam lab, pastue datang balik nak amik..
dah takde...sedih taw..sebab farrid yang belikan..
aku kalau org trsayang belikan nie...aku sedih bagai nak giler..
ye lah..bukan senang orang nak bagi free kan..so, hargai lah...

kedua..kingston pulak..beli kale biru...
rosak...tak tahu camne boleh rosak..masa shortkos boleh pakai lagi,,
balik dari genting jer, terus tak boleh pakai...
sedih jugak..sebab farrid yang belikan jugak..

so, nak dekat setahun jugak aku hidup tanpa pendrive..
setakat guna pendrive 256MB jer...hulu kan..kata budak IT tapi tak de sekecil-kecil pendrive
gasak lar guna 256tue...pendrive time awal2 diploma dulu..

farrid pon tak nak belikan dah..
asik hilang plus rosak jer... last2 aku beli sendiri..
eh..bukan beli sendri, sarah yang belikan..
kebetulan dia g pc fair kat KT..aku kirim je lar...
comey..kale turqoise... =)

terima kasih sarah..mintaq2 tak hilang or rosak dah pasnie...



No comments:

Post a Comment