13 June 2010

ReSuLt UiTm

result exam actually dah keluar 10hb6 hari tue,,
tapi disebabkan capacity student uitm yang terlampau ramai,
susah sangat aku nak menyelit...

aku masa keje, asik teringat,
bile petang nak balik, jantung dah mula berdegup kencang..
takut nak tengok result...
nie biasa lar kan...normal...
nk tekan mouse pon menggigil tangan, siap sejuk2...hahaha

dan sekarang terlerai sudah,,
Alhamdulillah, walaupon aku tak dapat dekan, tapi result aku menaik dari yang sebelum nie..
aku nak berterima kasih kat madam nik noor afizah, sebab bagi aku lulus dengan cemerlang dalam dua-dua paper dia..gred apa adalah dirahsia kan...
aku pon tak sangka, berkat usaha aku selama ini membuah kan hasil =)
thx a lot =)

terima kasih juga kepada semua yang mendoakan kejayaan saya...
kepada kedua ibu bapa saya yang tak putus2 doakan saya...
tak lupa jugak kepada ahmad farrid yang selalu bagi semangat suruh study dan kejut saya bangun dari tidur suruh study..
walaupon dah nak akhir-akhir paper tue, kitorang ada problem rumah tangga =)
ehh,,aku nie dah mcm nak bagi ucapan dapat award lak...huhu

akhir sekali syukur Alhamdulillah... =)




No comments:

Post a Comment