14 June 2010

AyAm PenYeT at MeLaKa



ngeh ngeh...aku dah dapat mkn ayam penyet...
ayam penyet dari lamongan, indonesia....
restoran nie amat sesuai kepada penggemar makanan jawa,,,
semua ada disini dooonggggg....
ups,,aku pon tersampuk ckp jawa =P


superbeb..nasi dia aku suka,,,
sedap betul...thumbs up!
aku tak tahu lar die ltk prencah apa kat nasi tue...
tapi memang sedap...


nie ayam penyet aku punye...
gambar tak bp clear tapi aku nak publish jugak...
nak berlagak aku dah mkn ayam penyet...
berlagak kan minah nie, org lain makan hari2 lepak jer...
orang jakun kan,,gini ler ropenye....

ini pulak pecel lele...
farrid punye...nasik semua sama...
yang lainnya pecel lele dgn ayam penyet,,part ikan tue jer....ayam tukar kepada ikan keli...

so, sape nak mkn ikan amik pecel lele,,nak ayam amik lar ayam penyet...
memang sedap..aku suka..
tapi tak taw lar bila dapat makan lagi...
aku nie bab makan tunggu org bwak jer...huhu
manje kan...larikkkssss....

tetapi lelaki berbaju pink nie lagi manje...i liiikkkeeee~~
ok..dah lama tak dating2,,,rindu...huhu

lokasi: MITC, melaka..(depan mydin MITC, sebelah kedai perabot, kedai ke dalam sikit, aku sendiri pon tak perasan,,,mana nak perasan asik perasan kota fesyen jerk....heh)
harga: RM6.00++ (aku tak ingat harga....aku agak2 jer,,,ok lar tue..)




7 comments:

  1. saya pon dah makan
    saya suka sambal dia best gilerrr even super pedas
    sup dia pon sedap
    ape yg best
    makanan dia panas2

    ReplyDelete
  2. ayam penyet??waaa....nak sikit2....

    ReplyDelete
  3. ahmad farrid tu cm da gmok je klang..hehehe...

    ReplyDelete
  4. ayam penyet....erm...saya org jawa,tapi tak pernah pun mkan mkanan ni.mse kat indon hr tu nampak jgk..tapi takde pun nak mnjamah...sedap ke ek??

    ReplyDelete
  5. lya & mikaielle....sedap....saya sangat suka ayam penyet =)

    zack....nanti aku ajak ko mkn ayam penyet k tp ko kena datang melaka lar =)

    kngah...a'ah memang dah gemok pon farrid =P

    ReplyDelete
  6. ari tu lepas nengok anak kat jasin pastu gi kat MITC pusing2 shopping. Tetiba nampak restoren ni...leh tahan gak sedap nye.
    Saya baru je upload pics ari ni kat blog masa makan kat sini so senang2 singgah la yer.
    Blog saya di www.blogmakanbest.blogspot.com topik pasal makan makan dan makan 100% takde topik lain.
    Kalu sudi tu follow la yer blog saya TQ TQ TQ

    ReplyDelete