11 January 2010

MerePek meRaban

sejak dah masuk u nie, perasaan nak update blog pon, agak suam-suam kuku gitu..
korang tolong lar bagi ubat biar semangat aku meng'update' blog nie tinggi...

kelas pulak berjalan seperti biasa, awal-awal nie memang lar lepak sajork..cuba kalau lecturer dah bg keje..meroyan ko nak siap kan on time..time nie lar nak ber uha uha men game fb,,huhu aku men game fb sampai mimpi-mimpi kooo...sangat semangat kan??

esok aku nak ke uitm shah alam sebab ada IID,,korang taw IID tue apa?
aku pon tak tahu pada awal nya...pada awal nya...
sekarang aku dah taw ok...

invention, inventory innovation and design... lawatan nie bukan sekadar lawatan suka-suka ok..
kena tgk jugak segala projek disitu, then balik u kene submit report kat encik saiful and present kat miss nik..

aku stay kat bukit cerakah..hurm~
mlm tue dah deal ng tikah nak g karok..hee~ tak taw lar jadik ke tak...
mintaq2 jadik..dah lama tak menggedik dengan my gulrz ok..
rindu...

korang, bile nak g bukit merah =) jadi tak? =P



No comments:

Post a Comment