03 January 2010

FiNaL YeAr Sudeyy

hari nie aku dah start kelas dah..
semua orang start esok tapi sebab aku berada di negeri terengganu..
memang tak best sebab kena mulakan everythings first but bile sampai hari khamis or nak blk kampung paling best sebab dapat balik awal daripada orang lain..

time tue memang berbangga lar dapat balik kampung awal, sedangkan org lain sibuk pergi balik kelas lagi..=P hari nie aku start kelas kul2 petang..start dengan kelas risk management, aku dgn yuyu je attend, boleh jadi pelajar contoh nie,,hahaha hakkktuuiihhh...

budak-budak lain buat cuti sendiri..bukan nak cakap awal-awal..nk ikut jgk balik lambat-lambat..fyi, classm3 aku 9orang jer,,sikit kan?? tapi nak wat macammana, course aku nie tak famous kot..~lalala~ aku pon tak taw nape aku boleh dapat kos nie,,rezeki kan..so, aku terima jer..=)

subjek aku untuk sem nie macam tough2 jer..kecut dowh aku nak masuk kelas..semua membaca dan sangat banyak chapter..sangat bannyak ok..aku bukan nak mengalah before mencuba tapi aku takut nak hadapi, aku takut tak boleh..hurm~ aku bab membaca dan menggoreng sangat lar lembat, aku perlukan masa yang lama untuk faham dan hafal, kalau setakat sehari nak cover untuk final, aku memang akan jadik tak tentu arah, then masuk dewan exam dengan otak yang kosong...

tapi untuk tahun nie, aku akan cuba yang terbaik, cuba tukar cara study..aku amik 7 subjek & 5 subjek yang ad exam...sekejap je rasa dah final year dah pon..korang doakan aku yang terbaik k..

semoga Allah tenangkan hatiku dan permudahkan segala perjalananku didunia dan akhirat..aminnn..

esok start kelas kul8,,sem nie jadual pon agak pack dari sem-sem lepas, maybe tak de kelas mlm and semua 3 jam credit except arabic..dan arabic dapat ustaz yang sama, memang ustaz tue sempoi, sume jawapan die bagi,,memang best kan?? tapi die wat macam tue, aku jadi malas nk bc before masuk kelas sebab nya 'jap lagi ustaz bagi jawapan' =P pemalas kan?? memang pon... tapi sebenar nya, nie semua atas usaha sendiri kan..tak yah nak salah kan sapa2 =)




No comments:

Post a Comment