21 February 2012

kisah cinta


jarang aku berceritakan tentang kisah sendiri aku...
update terkini aku...macam biasa...

bangun pagi, masak...a'ah, aku dah mula bawak bekal pergi kerja sejak bulan january lepas, nak save sikit lah..maklum lah, ehem nak kawen kan =P lagi pon dah start malas nak keluar office time panas terik, hehehe

habis keje pukul6, tapi selalu aku balik dalam pukul 630, terus balik rumah....tengok tv, kalau rajin aku online lah macam sekarang, kalau tak pukul 11 aku dah berbaring atas toto...hihi

macam tu lah kehidupan aku setiap hari isnin sehingga jumaat...

weekend lain pulak caranya, aku dan incik tunang akan mengambil kesempatan weekend untuk hunting preparation untuk wedding, kami pjj (percintaan jarak jauh ) =( tak dapat bayangkan kalau dah kahwun nanti, malas lah nak bayang, korang pon jangan bayang k...

oh, berkaitan dengan tajuk entry kali nie, yang aku perasan kan korang nie, kalau aku publish pasal cinta, tunang, wedding, cepat jer korang masuk kan...poll aku pon menunjukkan yang korang memang suka baca kisah cinta, walaupun kisah cinta aku tak lah se gah mana * rendah diri pulak =P

itu je lah nak membebel untuk hari nie...
selamat malam semua =)

No comments:

Post a Comment