12 August 2011

Surprise For Him


kisah kesinambungan daripada surprise birthday ahmad farrid...

macam nie kisah nya...

Mieza : nak nombor telefon boleh? ada benda nak bincang..
Rahmat : 013$%#@

aku ada lar text Rahmat dalam masa seminggu sebelum kejadian, to make sure surprise nie jadik...

Farrid : Nanti kita buka puasa kat Kedai Makcik Rahmat, kita try makan situ.
Mieza : ok.

Cantik dah tue...Dia dah petik nama Rahmat..senang aku nak pass cheese tart tue nanti..

Di hari kejadian..
Jam 3:30 petang.

Mieza : Nak jumpa kat mana?
Rahmat : Kita jumpa kat pintu masuk Umbai ada Poliklinik.
Mieza : Ok.

Jam 6:00 petang.

Farrid tegur aku pakai cantik-cantik...hahaha tak ada lah cantik sangat pon, tapi mekap-mekap sikit lah...Farrid sememang nya tak suka aku mekap, biar nampak natural je kata nya =P


kami ber'maroon' di hari kejadian

Dia tak tahu aku nak sambut birthday dia, mestilah kena cantik-cantik kan...takkan nak comot serabai jer....hehe

Bila dah buka puasa, aku pergi surau nak solat maghrib, farrid jaga barang...masa turn aku jaga barang dan farrid pergi surau lah baru Rahmat keluarkan cheese tart tue..


cheese tart yang comot sebab huruf dah cair...haha

farrid : eh....

muka terkejut dia tue lah...nyampas i...nyampah pon sayang jugak...hehe tak habis-habis tanya mana aku simpan tart nie, dia ada syak rahmat tapi aku bagitahu aku tak ada number rahmat..lama kelamaan persoalan tersebut terhenti macam tue jer....

aku ada kirim kad kat rahmat jugak suruh letakkan kad birthday kat wiper kereta farrid masa 9hb 8 nanti...masa 9hb8, memang rahmat dah letak kat wiper kereta tapi akhirnya terkantoi yang aku berkomplot dengan Rahmat.

hahaha gitu....
thx to Rahmat sebab anda surprise ini berjaya!

2 comments:

  1. aaaa sweet sgt la letak kad kt wiper. teringin nk dpt surprise mcm tu. eh.

    ReplyDelete
  2. teringin jugak izza,,,tetibe ada org letak bunga atas kete, kad kt wiper...romantik kan? tapi tak de org buat kt kite, kite buat kt org lar =P

    ReplyDelete