26 August 2011

Iftar di Rasamas, Alamanda




ye...aku taw, dah nak raya dah...tapi baru nak publish entry...
aku cepat letih lar malam dan malas nak bukak laptop..*alasan =P

aku ada beli kupon rasamas, dah lama dah tapi tak pernah pon nak try...
satu hari tue aku ajak lah member aku which is AZZA, ajak makan Rasamas..dia on, aku lagi lah on... =)

First pergi dah fully booked..muka dah frust giler nie, ye lah pergi alamanda semata-mata nak makan rasamas...tak boleh nak makan yang lain...nak makan rasamas jugak! hahaha giler menggedik kan =P
at last, we ol solat dulu, then baru dapat makan Rasamas...yahoo!



dengan semua makanan nie, kami menggunakan 3 kupon, dimana beli satu percuma 1..
makan dua orang jer nie...tapi boleh habis, sila percaya!

yelah, mieza kan 'Mieza yang suka makan' hehe terbukti!

kak azza, nanti kita pergi lagi k? nak makan spegeti pulak =)

No comments:

Post a Comment