15 March 2012

Annual Dinner Office

Aku jarang cerita tentang aktiviti office kan?

rasanya ini first time aku cerita aktiviti office, banyak sebenarnya tapi ini lah salah satu daripadanya
aku selang selikan stori dengan gambar k =)

kalau korang perasan, aku dah upload dah gambar kat fb, cuma nak stori mori kat blog je belum lagi,
maklum lah broadband takde #motif suruh sponsor internet

 
kami buat dinner tak ada lah kat hotel 5 bintang pon, sekadar sewa vip room kat karaoke, itu pon dah cukup seronok bagi kami and fun doing it =P siapa yang tak suka nyanyi, hehe
Bertempat di NewBox, USJ19.

 
dinner kami bertema kan rock & hiphop, so sukahati korang lah nak berhiphop or ROCCKKKK!!!
dari segi makanan pon korang boleh makan sampai muntah, unlimited... tapi aku tak tahu kenapa malam tue, aku tak makan banyak...rugi lor...

King and Queen of the night

start dinner pukul 6 dan berakhir pada pukul 12malam, actually sampai 4pagi for those yang nak stay, tapi aku habis majlis pukul 12 lebih, terus balik,,, 



tapi balik tidaklah bersama tangan kosong, hehehe alah, semua orang tak balik dengan tangan kosong sebabnya kami memang ada exchange gift

a) frame - exchange gift
b) box purple - hadiah games
c) lampu tidur - cabutan bertuah

nak tenung gambar dengan lebih banyak, sila ke facebook aku =)


No comments:

Post a Comment