02 November 2010

MeRaH ItU CinTa


saje je publish gambar nie...sebab saya suka sangat...
suka sampai rasa nak guling-guling atas jalan sambil makan lolipop warna warni...
terasa seperti ada special masa tue...contoh nya macam besday ke enebeseri ke....
tapi tak ada hari apa-apa pon, cuma hari melaka dapat cuti sempena melaka maju dan kami membuat movie marathon....

mood sangat jiwang...merah itu cinta...
layan gambar ok...


saya yang bertambah gemok kalau pakai baju melintang....tp saya tetap suka..sebab merah itu cinta....love love...


merah saya yang sangat saya sayang...sila fokus pada kasut ok....
i likee~~ kerana mula-mula dating farrid pakai kasut...
saya suka lelaki pakai kasut,,nampak smart sangat... L.O.V.E




3 comments:

  1. suka bila nmpk korang ceria.. melaka maju.. sgt kagum & korang sgt beruntung.. yepp corak melintang jugak feberet ku

    ReplyDelete
  2. lya....yeeesszzzaarr...merah itu cinta..hehe

    kak mekchu...thx akak...

    ReplyDelete