24 November 2010

KeTuk PinTu CC MaLaM-MaLam BuTa

kenangan betul lah nak print A3 punya pasal..huhu nie semua gara-gara buat keje last minit, huh (-_-!) pukul9 mlm baru keluar cari cc yang boleh print A3, susah nak jumpa kan...hurm~ nak dijadikan cerita, printer A3 yang ada kat dungun yang bukak sampai pukul 10 mlm ada satu jer...huh bersyukur sebab ada,,ye lah petang tue baru nak design poster hookkeeh...nie kalau lecturer saya baca nie, matiikkkk lahhh!!

sampai-sampai je aku kat kedai tue, aleh2 printer dia rosak..semua kaler keluar, tapi tang kale hitam je tak keluar...huh giler kau, esok nak submit kooottt....satu kelas tak print lagi...weellll, kami memang sehati sejiwa,,,haha

aku dalam kepala memang dah weng-weng lah...dah bape hari tidur lambat final project punya pasal..bila printer rosak, dalam kepala otak aku terpikir buat tampal-tampal mcm pendidikan seni tue jer, sebab lecturer tak mention pon kena print, just mention guna kertas A3 jer...

bila dah sampai rumah, ntah idea sape ntah, suh bahagikan A3 tue and print lah size A4, masa nie tak silap aku dah pukul 11lebih, mana ada CC yang bukak, ye lah kan nak print A3...nasib baik kay ada no fon abg CC tue, maka ke CC lah kami pada jam 12pagi...huhu nasib baik print tak kua date taw =P CC dah tutup time nie, tapi kami masuk ikut pintu belakang =)

saksikanlah gambar-gambar kami ketika di CC untuk print poster size A3 yang dibahagikan dua..hehe

muka masing-masing memang dah letih giler, ye lah dah bape hari tido berapa jam jer...kenangan semua nie....


saya yang tunggu turn nak print...saya memang sayang poster saya taw..ye lah, tak tercapai dek akal print A4 then tampal ( gabungkan) untuk dijadikan A3...next entry akan publishku posterku =)


muka-muka gembira dapat print A3...terus g makan aiskrim kt McD, saya pilih sunday conneto coklat lah! feveret tuh....
oh CC, akan ku kenangmu dalam ingatan ku...hihi dan juga rakan seperjuangan ku =)



1 comment: