06 October 2010

mouse pad


tengok lah mousepad saya...kesian tak?
siap terbelah dua tau....haha

nie pon aku bersusah payah guna jugak...hahaha guna sampai hancur lebur,,,,
tapi bila minggu lepas ada pc fair kat universiti aku tau..

apa lagi??
aku kalau pergi pc fair, wajib ok bawak keluar atleast satu barang, tak kisah lar barang apa pon,,
pusing-pusing mesti beli satu barang, cari juga sampai jumpa satu barang....

tapi aku tak jumpe satu barang pon, jumpa dua barang =P
sebenarnya banyak lagi nak beli tapi macam banyak jer pulak,,, sebab semua bawah RM10 ok...

barang-barang yang aku rembat ialah....

earphone kale pink

dan mousepad kale pink...

kalau ada mouse hok kale pink, confirm aku beli punya sebab mouse yang aku guna sekarang nie farrid punya...
farrid kasik aku pinjam.....ke bagi terus? =P




3 comments:

  1. mmg dah sadaqallahulazimmm.... byk jasa si mouse pad tuh..

    ReplyDelete
  2. hehe. tak pakai mouse pun. malas. pki mouse bila nak men game je :D

    ReplyDelete
  3. kak mekchu....tue lah...selamat bersemadi dalam tong sampah sudah...huhu

    izza...tue lah, tapi kan kite buat system, mouse memang perlu =)

    ReplyDelete