19 October 2010

MAPRA 2010 "Graduan Gemilang Pemangkin Kerjaya"


sekejap jer masa berlalu, tup tup aku pon dah nak grad..dan 5tahun sudah aku belajar di dungun nie...5 tahun termasuk diploma...yerrr~~ aku diploma di uitm dungun nie, aku sayang uitm dungun, tue malassss nak keluar...hehe

malam pra graduan yang bertemakan koporat 1 Malaysia...tapi aku pakai baju raya sajork...janji berbaju dan berayu...ehhh...ayu lah jugak kan...=P baik korang ye kannn...

ni baju aku beli kat taman cempaka lah tue...kale biru kain sekolah menengah kata farrid... (-_-!) sabar je laahhh!!

doorgift untuk kami ala-ala lilin wangi gitu...aku amik hok kale fink-fink gitu.....

menu kami pada malam tersebut....nasi arab....

taaadaaaaa~~~

lauk-lauk nasi arab....sila fokus pada ayam tersebut...apa? tak nampak? jap eaahhh...akak kasi zoom sikit.....

peh..mavelous,,memang sedap...tiba-tiba rasa teringin pulak nak makan ayam goreng rempah dekat kedai makan yang aku keje ari tue....sluurpp...meleleh dah =( esok nak breakfast sana lah! ahmad farrid,,jommm!

ada nyanyi lagu uitm taw, dah lama bebenor tak nyanyi, rasa nya last nyanyi masa konvo diploma dulu, pastue tak nyanyi-nyanyi sampai kesudah, bila menyanyi over pulak =P

banyak gambar yang gedik-gedik,,tapi aku publish gambar sopan-sopan je lah...haha ayat memang nak mintaq pelempang...

gambar bersama classmate,,,clasmate aku kan 9orang jer, tue yang macam sikit bebenor...

gambar bersama housemate tidak dilupakan, kami serumah final sem =( sedih pulak....
banyak kenangan sepanjang belajar degree disini...belajar erti persahabatan, pengorbanan, pe pe pe lah....

sayang korang! title pasal mapra, tetibe ter emo pulak....perasaan nak habis belajar macam nie lah....tak suka lah nangis-nangis nie...control....



2 comments:

  1. mesti lepas ni x sabar nak tunggu grad plak kan
    syiokk

    ReplyDelete
  2. hee~ tapi kena siapkan fyp dulu, baru syiook lya....

    ReplyDelete