14 December 2009

Patut Lar

hye tawan2...
sejak kebelakangan nie aku selalu post entry sikit-sikit jer,
kenapa ye? hurm...aku pikir jap apa nak auta korang...hehe

tak ada apa lar...aku ada jer, aku terjah je blog korang cuma aku tak update..
ok stop pasal itu....

semalam masa aku g MITC dengan family aku, aku rasa macam berdebar-debar...
macam ada sesuatu je dalam MITC tue,,sesuatu ko...hahaha
memang ada sesuatu, aku nampak dari jauh kawan aku dulu-dulu, aku memang tidak suka kan dia, aku pon tak tahu kenapa aku tak suke kan die...teruk kan?

tp aku cuba ngelak daripada dia dan jauh daripada die...
fuh! lega..mintaq-mintaq tak terserempak lagi, malas nak tegur dan senyum-senyum kambing...
walaupon fa8 selalu ingat kan aku "budi bahasa budaya kita" huhu~

dalam ngelak punye ngelak....ehhhhh....
macam kenal lar pakcik dgn makcik nie...rupa-rupanya mak dgn ayah fa8 lar...
fuh! tak rugi aku ngelak....ceeehhhhhh......
terima kasih kawan..ko lah kawan dunia akhirat...tetibe mengaku kawan...

aku pon apa lagi ingat pesan fa8, budi bahasa budaya kita...
terus tegur salam peluk arab...wow melampau lar tue...
mak die ingat aku keluar dengan fa8, memang aku sepatut nya keluar dgn fa8 tapi mama ajak g MITC..so, lepas g MITC baru lar jumpe fa8 gitu...

mak dgn ayah fa8 sampai melaka sejak hari jumaat lagi sebab pak lang masuk hospital..
itu yang mereka berada di melaka...ohhh,,mereka berdua sahaja, adik beradik fa8 yang lain stay kat KL..

patut lar jantung berdegup-degup je, nak jumpe bakal mak mertua...hee~~
mak mertua...awww....gatal! apa pon belum dah bakal....



No comments:

Post a Comment