01 June 2009

KiTa HanYa MeRanCaNg

tapi.............
tuhan yg menentukn..
segala yg brlaku ad hikmah ny..

kita tak bley nk slh kn spe2 kn??
so...plzz..jgn nk slh kn spe2..
sume ney da ditakdir kn..
trima je ng redha..

act sok ak nk g klantan, g wedding qema..
da alang2 lecturer pon xde seminggu,
aku nk r g wedding qema kt bachok..
tp xdpt nk g sbb tiket dr dungun ke kB da hbs woo~~
i da excited taw...tak shukee~~
btol lar org ckp jgn mghrp sgt kn..kn??
cani r jd ny..

nk di jdkn crita n nk mengubt kekecewaan aku x dpt g wedding qema,,
stret aku g bli tket blk mlaka..
ulang balik,,, MELAKA ok...
so,,mlaka tunggu,,,sok aku blk..
mama ngg ayh pon cuti semnggu,,
so, elok sgt r aku blk..

x pe lar maybe ad hikmah d sblk pe yg brlaku..
so, jgn sdey2..
kakl0ng pon jgn cdey2 taw..
nk wat cne..tket da hbs,,xdpt nk g..

di dlm feeling kekecewaan brtmbh plak ng prob yg len yg merunsingkn minda aku..
x dpt nk cte kt si dia taw, die nk tido da..
hmm..x besh.. majuk ar..~lalala~
nk cte sok mesti da x de feel...x pe lor..kesok hati..

ok lor...ngntuk da mata...
sok klas kul 8 maa~~
pas2 1115,,aku terbg blk mlaka..
yeehaa~~zZzZz

No comments:

Post a Comment