22 June 2009

fINaL ExAm..

psss.... reader2..
ptg ney tepat kul215..
aku nk g exam..
takut r..mcm xpna exam lak..hee~
perkara bese sume org kecut perot nk exm kn??
btol x??
eley..nk tipu r 2..
luaran xtnjuk pon takut tp dalm hati sp lar yg tahu..hiks..

final exam tok subjek managerial economic..
doakan aku taw..
semoga tuhan permudahkan aku menjawab semasa dalam dewan peperiksaan..
aminn~~


t kta jumpe lg taw..
nk g mkn lar..hehe
arie ney aku hbs kn sume bhn mentah..
peh..bhn mentah 2..hiks...
mlm ney kn nk blk,,
sonot nye~~

daa~~


4 comments:

  1. sory lmbt baca n3 mieza..
    hope bleh jwb soklan tadi..
    kita dah usaha,dah wat yg termampu..skrg,kita tawakal jer ar ek..moga lulus ngan cemerlang exam kali nie..

    ReplyDelete
  2. thx..ol blogger..
    exm td ok lar..
    jwb je ane yg trmampu..

    ReplyDelete