05 June 2012

Bunga Corsage DIY SETEL!!

satu lagi barang DIY yang dah setel, bunga corsage nak bagi kat kendarat dengan saudara mara... mieza amik masa 2weeks untuk setel semua ni, tinggal letak duit jer, bulan puasa nanti baru buat, nak tukar duit baru, hehehehe

sebelum letak butang

sebelum letak pin

SETEL!!

One job setel!!


6 comments:

  1. emy!! cantik, ajar buat ni emmy...

    ReplyDelete
  2. ohhh... lekat kat dada tu ehh? rajin nye mengulit buat sendiri.. cop nak duit kaler merah :)

    ReplyDelete
  3. nora - nak ajar, kena buat tutorial nie,, hehehe

    mekchu - aah, yang lekat kat dada tue..duit kale merah tak masuk dgn riben kale pink lah mekchu.. hehe

    ReplyDelete
  4. wow kiutnye... kreative betul :)

    ReplyDelete
  5. cantiklahhh pandai Mieza DIY !!!

    ReplyDelete