28 March 2011

TaMaN SeRiBu BuNgA



edisi menembak di Taman Seribu Bunga...

aku tahu ramai yang rindu aku kan? =P busy sangat lately...cerita memang banyak..
tinggal nak bukak laptop...alahai...malas sangat-sangat...
nie dah ada aura rajin bukak laptop, sebab mama dah upgrade broadband, so laju lah sikit =) suka dalam hati =)

tak pernah terfikir pon nak datang taman seribu bunga nie..tetapi atas ajakan along untuk menembak ke sana...maka jejaklah kaki kami ke sana...sementara nak tunggu along datang, kami snap-snap dulu...

hasilnya di bawah....korang layan k...





















dah? semua gambar di ambil di dalam taman seribu bunga...masa kitorang datang nie, ada lah beberapa pasang pengantin buat ouydoor photoshoot kat sini...tempat memang tip top...
aku je lah model farrid, siapa lagi =P

bila along datang bersama tunang nya, aku secara tiba-tiba dilantik sebagai pembantu photographer....hehe gambar along tidak dapat ditayang kan atas sebab-sebab tertentu =)




2 comments:

  1. saya x pernah pergi pon taman seribu bunga tuh. hehehe

    ReplyDelete
  2. ye ke? saya kali kedua nie...hehe

    ReplyDelete