30 March 2011

Jatuh Cinta

jumaat malam sabtu yang lepas, hati meronta-meronta sangat nak jumpa dengan si dia...mungkin sebab dah biasa, setiap jumaat malam sabtu, kami akan keluar, tak kisah ke mana either jalan-jalan or karaoke, tapi sejak dua menjak nie, si dia sangat-sangat-sangat busy, tak sempat nak berborak panjang macam dulu, mana tidak nya kalau dulu kalau si dia dalam perjalanan pulang dari pejabat ke rumah, pasti si dia akan telefon untuk berborak panjang jika kami tidak berjumpa...itu sajalah masa untuk kami berbual.....tapi sejak si dia busy, bab berbual panjang dah tak ada apalagi nak jumpa.... =( bila malam si dia call, masa on the way si dia nak balik ke rumah, aku pulak dah tidur...memang sekarang aku dah tidur awal, kul11 mata dah tak boleh nak bukak dah taw, dalam pukul 1 pg, si dia telefon, aku menjawab dengan sekadar hmm hmmm mamai kot...hahaha tahu-tahu jer tak tahu mana ending nya....keesokan nya bila tanya, aku tertidur rupanya... =P teruk kan?

sabtu weekend yang lepas, konon nak buat surprise, tiba-tiba dah ada kat depan rumah kan tapi sayang sekali, aku keluar pulak masa tue, terpaksa lah si dia tunggu aku di carwash =) rupa-rupanya si dia nak ajak ke karaoke, korang nak tahu berapa jam? 2 jam ok! tak pernah-pernah aku karok berdua dengan dia amik 2 jam...ini perli ke apa? hahahaha tapi bila sampai sana aku dilayan seperti bidadari *wah, ayat nak bidadari =P ye lah, dia tuangkan aku air, panggil kan technician masa aircond tak bukak, macam-macam lagi lah....<--- nak pujuk aku lar tue =P

aku seolah-olah sudah jatuh cinta kali ke berapa ntah bila tengok tingkah laku si dia sebegitu =) yelah, si dia bukan lah lelaki yang romantika di amor, cerita kisah zaman mula-mula kenal dulu pon dia dah segan =P

hati berbunga-bunga bila mengingat kan dia =) rindu taw! macam mana lah kalau aku dapat keje jauh-jauh nanti =(




No comments:

Post a Comment