15 April 2010

FiRsT tiMe g HosPiTaL DunGun

serius weih..first time aku g hospital dungun sepanjang aku nak 5tahun dah bermastautin kt dungun nie..

selama nie aku punya lar mengelak nak g spital dungun...baru boleh cipta rekod tak pernah g hospital dungun =P...

eh...aku ada cipta rekod, masa aku sekolah kat muar dulu, aku tak pernah taw g klinik bakri tue (ye lar, kalau student sakit memang akan pergi klinik bakri),,,jangan kata klinik bakri, sick bay sekolah pon aku tak pernah jejak....hahaha rekod weeiiiihhh...

tapi masa sekolah kat kuala klawang aku ada jugak jejak spital ke klinik ntah masa tue, aku tak ingat...ye lar dengan chicken pox nyeee,,sakit mata lar,,semput lar,,demam lar.....aku nie jenis kalau dah betul2 tenat baru terhegeh-hegeh nak g spital or klinik..tapi kalau takk...harrraaaammm...

kalau g melawat kawan pon aku tak duduk kt katil spital tue..aku pon tak tahu nape aku takut wei...rasa macam ketar jer kepala lutut nie....

panjang lak intro aku,,
sebenarnya nak cerita tadi aku pecah rekod jejak spital...bawak member aku g spital sebab jatuh moto nak cuci luka sume..

mula-mula tue aku dapat kol g spital jer..aku dah berubah muka...
bile maisarah kata bawak sorang kete aku, sorang kete maisarah..lagi lar berubah muka aku..
then, maisarah suh yuyu bawak kereta....hahahaha

aku memang macam nie wei..menggelebah giler...ketaqqq kepala lutut..takuuuttt...
tue baru luka, kalau siap patah kaki, aku tak taw lar apa yang ketaqq...haha




No comments:

Post a Comment