24 June 2009

tHe WiNdMiLL StAtiOn

ney cte mlm td..
aku mcm bese,,slasa mlm rabu..
aku kne teman si die men bowling kt mahkota parade..

b4 mkn kitorang melantak dulu..

aku: klu mkn pas men bowlink,sempat x? kedai ney (windmill lar) bukak lagi x?
die: xtaw lar tp klu x mkn t menggigil..
aku: ok..

so,kitowank pon g mkn kt windmill..
aku g windmill kt mlaka raya, memandang kn da otw nk ke mp dr uma aku,,


windmill ney jual western food au n no alcohol..hikz..

alar,,,xnmpk lak tulisan no alcohol 2..publish je lar..ok kn??

setahu aku windmill ad 3 cawangan je..
kt melaka raya,jj ayer keroh ng kt seremban..
tp seremban 2 xingt da kt ne..
si die ad bgth aku tp aku lupe..sori~~

so,aku mkn chicken n beef chop bersama air tembikai..
peh,,sgt kenyang ok..itu pon beef 2 aku da bahagi dua ng die..
kureng sket mkn beef tp aku order jugak..~lalala~
itu gediks nme nye~ hihi
si die mkn chicken chop bersama air da lupe..hahaha
air die campur2 xingt..haa..da hingat da..apple+ oren..
(ape ke plik mnum air cmpur2, ke aku yg jakun,,~lalala~)

bes lar jgk mknan kt c2..
lgpon aku ske black paper..
so pape pon mknan yg ad black paper aku ske..
t nk kawen msk black paper je lar...hiks..
ok daa~~

iklan-iklan..mlm td xdpt tgk la dolce amira,,
pe ceerrrr??


No comments:

Post a Comment