21 June 2009

SeLaMaT HaRi baPa

first skali,ini lah ayah aku..yg jge aku dr kcik smpy ke bsr...



ayh aku bes,,hahahah
because he's know everything mcm msk ke,wat almari ke,btolkn kasut ke,melukis ke,mcm2 r..
aku bangga die menjadi ayh aku..
aku ske r..ayh aku slalu manjekn kami adik bradik..
tp...pelajaran die utamakn dulu..

ingt lg dulu,ak nk bli buku doraemon,mama xkasik..
tp ayh ajak aku senyp2 g pasar bli buku doraemon..hiks..
cian tgk puteri sulong die yg comey ney..hiks..larikkkksss...

pas2 ms ak drjh 1,ayh tlg lukiskn gmbr tuk homework english..
die tgk aku wat homework lmbt sgt kot..
die mls da nk tunggu..hiks..

tp aku kcik degil jgk..ayh pna sebat punggong aku gne pmbaris jahit mama smpy patah..
nakal nye aku..ms tue drjh 3..sbb ape??
bese lar bdk2..nakal len mcm sket..
tp pas2 aku insaf da..ms 2 je r insaf.. ~lalala~

lg 1 aku slalu menyusahkn ayah.
anta aku ke tengganu ble hbs cuti sem..
bkn aku yg xnk nek bas tp diorang yg nk anta..
apakah itu...??

byk pengorbanan ayh yg xdpt kita gmbr kn..
dr kita lahir smpy lar skang kita da bsr..
so,hargai lar ayh ok sebelum anda menyesal....
wahh..gitu..

tp mcm mne garang pon die tetap 1 1 nye ayh aku..
aku sayang ayh aku..
mcmne ng korang??

and..selamat hari bapa wat ayah yg berada di melaka...
semoga pjg umr dan tetap menjadi ayh yg trbaik kepada kami adk bradik..
kami sayang ayah..
wahh...skema gitu ayt..
mcm nk wat ucapan kt perhimpunan sekolah jer..
hiks..

ok..daa~~



1 comment: