31 July 2013

11 months

sekejap jer, hari ni dah 11bulan,
masuk bulan depan, alar tak payah kata bulan depan, masuk esok jer dah bulan ogos,,,
sekejap sangat masa berlalu...
memang sekejap sangat...

Dan sangat tak sangka, mieza boleh survive bila duduk berjauhan dengan husband,
tipu lah kalau mieza kata mieza 'ok'
terdetik juga dalam hati ni perasaan sedih, cemburu bila tengok atau dengar orang lain nak balik masak untuk suami... tipu lah kalau mieza tak sedih... mesti lah sedih..

Hampir setahun kami duduk berjauhan, terpaksa berkorban jumpa hanya weekend jer, ulang alik melaka setiap minggu, tipulah kalau kata tak penat... penat sangat tapi dah kental... hahaha
sebab balik melaka nak jumpa suami jer, hati terus kental.. sebab tak sabar nak balik, nak jumpa suami, nak hilangkan rindu yang terpendam dalam hati yang tak siapa pon tahu, disebalik keriangan kami, hati penuh dengan perasaan rindu, lagi satu nak tengok ada surprise apa atas katil =)

moga ada yang lebih baik untuk perkahwinan kami di masa akan datang, kami perlu berusaha dan berdoa dengan lebih lagi... besar sangat dugaan kami, tabah sangat hati kami.. walaupun ada terkeluar sikit air mata,,, =P *aish, buat malu jer kan..

Bila berbicara tentang anak, siapa yang tak nak anak.. belum rezeki kami, bukan kami mengelak, tapi kami akan tetap berusaha, berdoa dan bertawakal, semoga ada rezeki untuk kami kelak, mieza percaya setiap manusia mempunyai rezeki mereka masing masing dan perlu sentiasa bersyukur terhadap rezeki yang diberikan olehNya.... Ada jalan yang terbaik untuk kami,, InsyaAllah...

Semoga hubungan kami sentiasa dirahmati olehNya dan dipenuhi dengan kebahagiaan... Amiinnn..
Selamat ulang bulan bie yang ke 11 bie..

31/08/2012 - 31/07/2013


No comments:

Post a Comment