20 January 2013

Berjauhan..

Saya dan hubby weekend husband & wife.. So, memang kami akan berjumpa pd weekend lah.. Paling lama kami akan berpisah 5hari 4 malam yakni weekdays lah..
Tp ini lah kali pertama kami tak dapat nak berjumpa pada weekend sebab hubby kena pergi johor atas urusan office..
Rindu sangat rasa hati ni..
Mula ingatkan boleh lar survive bila xjumpa weekend tapi tak dapat.. Buat apa pon tak kena.. Sebab saya dah mula rindukan hubby..rindu sangat sampai air mata dah mula mengalir malam malam mcm ni.. Baru saya tahu lainnya cinta halal.. Penuh dengan keindahan.. Segalanya halal jika teringat kan hubby.
Saya harap dia ingat dan rindu saya sepanjang dia di johor. Dan saya harap, saya akan menjadi semakin kuat & tabah.. Aminn..

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment