20 July 2012

Salam Ramadhan

Alhamdulillah masih berpeluang merasai nikmat Bulan Ramadhan pada tahun ini..
Semoga segala amalan saya diberkati olehNya...

Tahun ini, tahun terakhir saya berpuasa sebagai seorang bujang.. sebak rasanya... betul ke saya nak kahwin dah... nanti mesti rindu puasa zaman bujang, hehe so, tahun ni nak berpuasa puas puas sebagai orang bujang..makan maggie, bila tak ada duit nak buka puasa, buka puasa sorang sorang, sahur makan biskut dengan air milo... hehehehe

Tahun lepas, saya & Farrid menyambut Ramadhan sebagai pakwe makwe, tahun ni kami dah naik 1 stage, sambut Ramadhan as a fiancee,, hehehehe  tahun depan????

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak semua... Puasa tau jangan tak puasa, hehehe kalau boleh tahun ni saya nak solat terawih penuh, tapi apakan daya, saya kan seorang perempuan sejati... mesti ada tertinggal 5 ke 7 hari... tapi kalau saya tak cuti, kalau boleh saya nak solat terawih, insyaALLAH....




No comments:

Post a Comment