02 June 2011

Team Building Di Lumut, Perak (Part 2)


Wah, dah macam drama berepisod pulak siap ber’part’-‘part’..over perempuan nie… hahahaha

Sekarang nak cerita aktiviti berkayak…

Bila cerita kat semua orang, ramai yang cakap best…memang best berkayak for riadah…
Belajar berkayak pada mula di ajar oleh instructor, mula-mula syok lar main air laut kan….main timbang-timbang badan, kayak-kayak sikit, buat rescue if kayak terbalik, aku lah tue! Syok main air laut…so, aku dah berpengalaman macam mana nak buat if kayak aku terbalik kat tengah laut (sambil angkat-angkat kening). Masa pilih partner untuk kayak, aku laju-laju jerit..

“zaiful, zaiful, aku dengan kau ea”

Zaiful angguk jer, tak tahu lah dia nak ke tak partner dengan aku…hahaha kalau zaiful baca nie, jangan marah haaa~~ kang kena buang negeri.. =P
Zaiful nie orang Melaka, so aku memilih melakarian lah for my partner….haha

Sekali briefing lagi pasal journey kami petang tue, fyi team building nie memang tak bagitahu aktiviti apa yang diorang plan untuk kita, suka buat terkejut-terkejut jer…tiba-tiba kena kayak keliling pulau pangkor, tiba-tiba ada main game, padahal cakap petang nie turun dorm tangkap gambar, yang boys nak control macho siap pakai jeans, sekali main game, memang berat lah…hehe kitorang girls dah ready pakai track jer, tak macho tak pe.. =)


Map journey kami

Dari tempat team building kami berkayak melalui jetty navy, dan berehat tidur makan di pantai syawal...esok pagi baru mula kan semula journey kami mengelilingi pulau pangkor… Berifing lar pasal formation semua, siapa nak duduk depan sekali, belakang sekali, kiri, kanan, tengah…

Then, naik dorm kemas-kemas barang, pergi stor amik barang-barang untuk camping semua…packing-packing, baru gerak…..

Bermula lah episode journey kami………..

Bersambung……




No comments:

Post a Comment