23 May 2009

JemPutAn PeRkAhwiNan

arie ney aku g kenduri kawen lecturer information system aku,,dkt gak ng uma aku ney..
awl ny, we ols decide nk jln kaki jer..
tp lom papehal lg,bju aku da bsh brploh,,hehe..
(ney sbb xpkai rexona r ney..hehe iklan yg sari yanti 2..u ols pasan x??)

so,aku cadang g nek kete je lar even secoet je jauh ny ng uma lecturer aku 2,,
dlm 5mnit gitu smpy da uma cik dayah..eh da puan dayah..ampun,,,
we ols stret masuk uma g jumpe pengntin..
tema kaler puan dayah adlh coklat...nice~~

act first tym aku g kenduri kawen kt tganu ney..
lain gler ng kenduri kt tmpat aku..
agak suram sedikit sbb majlis ini disertakan dgn kenduri arwah..
we ols tak taw pon,da nak blk br we ols taw..

so,ble da nek uma n salam ng pengntin,,
we ols dpt goodies...kt dlm ad mathurat n cekedis..
nk tgk??


then we ols tunggu clasm3 we ols yg len kt dlm uma bajet nk mkn sme2 lar..
smbil tunggu,,
we ols pe lg brgambar lar....i like~~

ha..ney lar pn.norul hidayah..



aku datang brsamer mereka berdua yuyu dan sara..



ish..da siap tgkp2 gmbr..bdk2 ney x smpy lg,,pewot da bunyi mcm2 lagu ney.. finally,we ols decide nk mkn dlu..hehe maaf yer kwn2,,

kat sini tmpat mkn lelaki dan prempuan diasingkn,,kira ad 2 khemah lar,1 utk khemah laki 1 lg tuk khemah prempuan..
ye r len tempat len adat kn?

tak kisah r sume 2,janji dpt melantak..hehe
we ols jga dihidangkn dgn nasi hjn pns(sara yg kta,,aku xtaw pon, aku belasah jer..hehe)
tp ad gak nasik putih,,tp aku amik nas hujan pns 2,warna pon menarik..hehe
ke da muak asik mkn nasik putih je?? teettttt......

tp gpon da nme pon g uma kenduri mesti r mkn nasi kale2,,nasik putih kt uma leh wat..tol x??

ha ney jer yg aku amik.. (cukup ke 2?? ~lalala~)



pisang tak leh tinggal... sume pisang da p0t0ng2 belah 2 taw,,tp aku siap korek2 smpai bwh jumpe pisang yg 1,,buruk perangai..anak sape lar,,hehe

ble da nak hbs mkn br clasm3 yg len smpai,,
uish,,nsb bek mkn dlu,klu tunggu diowank pewot bley gastrx..hehe...(aku kn ske brgurau..larikss)

lps jer mkn tetamu pon da beransur pulang,,aku n yuyu n sara pon nk pulang jgk lar..
bley ngak?? blk je lar,,,,b4 2 jumpe pengntin dulu..
salam...amik berkat..hehe

akhir sekali tahniah ntuk puan norul hidayah...
'selamat pengantin baru dan semoga berkekalan hingga ke akhir hayat'...amin..

ups..terpanjang lak en3,,hehe

No comments:

Post a Comment