24 December 2014

Serbuk Marinade Sedap

Kesinambungan daripada entry Electric Grill , ramai pula yang berminat yer.. ada juga yang tanya harga electric grill tu berapa.. nak marinade guna serbuk apa? buat sendiri boleh ke?

Jawapannya...

Electric Grill tu harga nya kat Juso RM298.. kitorang beli masa offer so jadi RM220 tak silap.. still affordable sebab still under budget kitorang.. nak pula time beli ni kitorang guna voucher aeon sikit.. dah murah kat situ.. Rezeki kami agaknya, kebetulan hari beli tu, dapat voucher lagi untuk shopping akan datang, belanja RM100 dapat RM10 voucher aeon.. so total kite dapat RM20 voucher aeon..


Ini lah dia serbuk marinade yang diwarwarkan itu.. beli kat Jusco juga.. Harga RM2.99 instruction ada pada plastic. Kalau korang nak cari Serbuk Marinade ni , korang boleh pergi kat Area ayam ayam sana ada jual , yang mahal ada yang murah ada, kitorang beli yang ini jer sebab murah.. sedap pon sedap.. kalau nak marinated sendiri pon boleh tapi mieza tak pandai, beli yang sedia ada je senang.. tak payah nak buat leceeehh.. haha dasar pemalas =P

Haa electric grill ni juga kita boleh letak periuk khas untuk electric, bukan sekadar grill je tau.. so kalau nak buat steamboat & grill ala ala seoul garden pon boleh.. Reason kitorang beli jenis ni sebab tempat grill dia luas dan tak makan space..

Esok cuti kan? boleh lar pergi Jusco beli barang barang nak marinated.. hihi selamat mencuba =)
Kalau tak ada eletric gril ni pon takpe.. pakai pemanggang ajaib pon boleh.. ajaib terus daging tu nanti.. hehe

No comments:

Post a Comment