11 September 2014

Birthday saya pulak!

Sebab dah belated birthday tapi ada sambut birthday masa hari kejadian, perkara ini perlu di blogkan.. 
Mieza request kat farrid, beli kek 2 slices je, 1 untuk awak, 1 untuk saya.. kalau beli 1 buku kek nanti,  rezeki tong sampah lar jawab nya.. bukan dah tak suka makan kek, still hantu kek lagi, tapi kalau mieza makan sorang kek tu, bole muntah kek.. hehe

Tapi kan macam dah lama tak dapat dan bagi hadiah sebab kitorang lagi suka makan makan kot, kalau nak bagi hadiah, tak payah tunggu birthday pon boleh bagi kan.. =P

26081987--->26082014
Alhamdulillah masih lagi diberi peluang untuk sentiasa beramal dan menikmati kehidupan yang telah Allah pinjamkan kepada saya. Semoga saya panjang umur, sihat tubuh badan dan sentiasa dimurahkan rezeki.. Amiin..

Terima kasih jugak buat kawan kawan yang tak lupa wish birthday saya yang lepas kat fb, wasap, line.. thanks korang!

No comments:

Post a Comment