03 May 2012

Hantaran Pink Hitam

kawan aku ada minta tolong buatkan hantaran untuk dia tema pink hitam, aku masa mula mula dengar, takut jugak nak ambil, ye lah takut tak kena dengan apa orang tu nak kan...

kawan aku pon bersedia nak terima risiko atas tangan kayu aku nie, aku buat je lah...

contohnya ialah seperti di bawah.. malu nak tunjuk kat orang sebenarnya, saya bukan lah professional sangat..
warna dia yang sebenar bukan macam kat ats nie tau (lampu warna oren), tp gambar bawah nie baru betul pink hitam.

 mashmelo
 coklat
 baju
 kasut
 pen parker
 buah buahan
kek
tapi sayang nya saya tak dapat hadir masa enggagement diorang... =(
 kawen nanti jemput tau.. hee~ welcome to the club darl!

2 comments:

  1. tq kak.. first time buatkan untuk orang nie.. hihi

    ReplyDelete