27 January 2011

Suka Makan Kek

saya suka makan kek, saya memang suka makan kek,,lagi-lagi kalau black forest memang feberet lah..saya memang suka sangat makan kek sebab tue saya lagi suka buat kek daripada buat kuih raya kot... =)

dah lama dah aku menginyau kt farrid nak makan kek, bila nampak secret recipe kat sogo tue, dah lalu sana...dia boleh buat bodoh jer...tekanan aku....kek kat dalam secret recipe dah panggil-panggil aku taw...huh!

dia ajak aku makan karipap kat kopitiam dalam sogo...nasib baik aku suka makan karipap jugak =) senyum sikit jer sebab tak dapat makan kek =P eh, aku nie kejap saya kejap aku...pening dah r...

dah kenyang-kenyang makan karipap kt kopitiam, keluar sogo...baru ditanya nak kek ke tak...
huh! ingat aku nie raksasa ke nak makan banyak-banyak...hamik kau raksasa..hahahaha

sampai dah balik melaka idok nye die membeli kek taw..frust ahhkakk,,,
tapi...

ada sekali satu hari tue, farrid ajak aku makan secret recipe kat JJ Baru kat Peringgit sana lepas balik keje...
ohh...syurga-syurga,,,,dapat makan kek....

ini kek aku.


black forest cheese

black forest sahaja tak ada, cheese pon cheese lah! tapi bila sampai farrid punya kek..
mak oiii...besar nya..jeles! aku nya kecik jer...


kek strawberry coklat

aku : kecik nya syg punya kek..
farrid : org teringin nak makan, makan sikit jer,
aku : %#$%^

wahhh..menusuk kalbu...sabar je lah!


hot coklat

sejak minum hot cklat kat windmill, aku dah jadi penggemar hot coklat pulak =P
tapi aku nie apa yang tak gemar makan =P semua boleh sumbat,
seluar dah tak muat mula lah mengagau nak kurus...huhu




4 comments:

  1. tapi black forrest tu nmpk lebih menggiurkan...

    ReplyDelete
  2. tak suka black forrest

    tapi hot choc tu nampak mabeles!

    ReplyDelete
  3. windmill kt klang ke? ke kt kl.. ritu ada lalu igt nk singgah mkn tp cancel..

    ReplyDelete
  4. windmill kat melaka =)
    loh..np cancel?

    ReplyDelete