29 May 2009

TaG CoMe FrOm MaRLiaNa

mcm taw2 je aku nga ketandusan idea nk update blog..hehe
so, aku di tag oleh marliana..

dan ini first tym aku di tag ok..

Apa Perasaan Anda Sekarang?

perasaan sy sekarang?? aku boring lor skarang.,nk blk melaka,,jumpe si dia,,rindu lor..

Saya nak makan?

aku nk mkn spegeti pizza..da lme tak mkn..bes ny klu dpt...ade je pizza hut kt dungun ney,,tp pulus x mengizin kn...nk spegeti pizza jgk,,wat sndri xnk,,huhu sgt demand..lalala~~

Saya tak suka?

tak suke pe erk..tak suke pd kekerasan..sume yg bad aku tak suke r..

Impian saya?

mcm org len,,nk jd org yg bergune dan berjaya dlm hidup..mcm cikgu tny time skul dlu,,ney lar yg aku jwb..huhu tp aku nk lar g nek belon pns..hehe bley x??

Haiwan yang saya tak suka?

sekawan semut...geli ok..semut byk2..jap jap semut 2 haiwan ke? hahaha layan je lar k..

Saya harapkan?

wat ms skarang ney,aku cuma harap kn result final yg bakal kluar x lme lg tidak menghampakn aku,, itu sajer..tak byk pon..tp ney wat ms skrang ney lar..hehe

Jika boleh putarkan masa?

klu bley putrkn mase..aku nk g ms zmn skolah dlu2..syok,,bley men2 hehe sgt suker men2 kt skolah,,2 pasal ler spm gler trok..hahaha

Saya pada 10 tahun akan datang?

10 thn akn dtg aku 32 thn,,cne lor ms aku,,keje pe? da kawen ke..? 2 sume keje tuhan..ceh...

Handphone saya adalah?

handphone aku adlh part of my life,,sume aku simpn dlm 2..n hp jgk yg hubung kn aku ng family yg jauh nun kt melaka, bkn family je,si dia skali lor..ehem...hee~~

Saya pernah bercinta sebanyak?

cinta monyet ke cinta btol2?? mcm byk kali je brcinta je bunyik nye,,tetttt 3 kali bercinta x monyet termasuk si dia..hope si dia ney yg terakhir..amin...

Saya suka pada?

suka pada si dia lor,,lalalala~ n ske kn kebebasan..ske kale turqoise, biru..

Kawan-kawan saya..?

kwn-kwn sy berada d serata dunia,,,uish byk tol kwn,,hehe

Pernah dikhianati?

ntah,,,pna ke x ye??xpaasti lor,,mls nk ingt..klu ade pon bnda da lps,,wat pe nk ingt g..ye dak?

Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?

khianati die blk...hahahaha sgt kejam..aku tak mcm 2 k, redha je lar...bia tuhan yang membalas..

Senaraikan orang untuk di Tag

ieza~

gha

ije

faizul

mock

yana




No comments:

Post a Comment